poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pająki Świata to moja pasja!


Pająki świata to moja pasja!

W dzisiejszych czasach pająki staja się coraz popularniejszymi domowymi pupilami. Coraz częściej możemy się na nie natknąć odwiedzając znajomych czy kogoś z rodziny.
  Jednak czy wszyscy początkujący hodowcy są wystarczająco odpowiedzialni i obeznani w temacie, aby sobie zapewnić bezpieczeństwo a pająkom optymalne warunki do rozwoju?

Zadaniem tego bloga jest udzielenie odpowiedzi na podstawowe pytania, jakie mogą nasuwać się początkującemu hodowcy pająków właściwych oraz ptaszników i uchronienie go przed najczęściej popełnianymi błędami.

Te stworzenia od dziecka mnie fascynowały, a kiedy dorosłem stały się moją odskocznia, od normalnej szarej rzeczywistości. A od momentu kiedy zacząłem je hodować w domu nazywam je moim hobby. a nastąpiło to ładnych parę lat temu. I wcale nie jestem w tym osamotniony!

Dla niektórych to odrażający i wręcz głupi pomysł, aby do własnego przyjemnego i przytulnego domu znosić olbrzymie pająki!

Dla takich osób też tutaj coś zamieszczę, aby zmieniły zdanie!

Postaram się pokazać jak wspaniałe, barwne i fascynujące to stworzenia.

Natomiast dla miłośników pająków postaram się zamieścić wiele ciekawych zdjęć, filmów i przydatnych informacji.
 Począwszy od ewolucji pajęczaków, anatomii, środowiska życia, budowy odpowiedniego terrarium, opisu poszczególnych gatunków i doboru pająków do waszego doświadczenia i upodobań.